PALAUTUKSET

Oletko saanut tuotteen, joka ei sovi, ei vastannut odotuksia vai onko kyseessä reklamaatio?

Kun olet kirjautunut sisään, sinut ohjataan vaiheittaiseen oppaaseen, jossa voit valita, mitä haluat palauttaa ja mitä tehdä sillä. On tärkeää, että noudatat ohjetta tarkasti, jotta voimme käsitellä palautuksesi mahdollisimman nopeasti. Tarjoamme 14 päivän rahat takaisin -takuun ja 101 päivän vaihdon lahjakorttiin tai muuhun tuotteeseen. Löydät tilausnumerosi tilausvahvistuksestasi.

SIIRRY PALAUTUSPORTAALIIN

Kirjaudu sisään palautusportaaliimme tilausnumerollasi ja postinumerollasi.

1. Täytä online-lomake

Syötä kenttiin tilausnumero ja postinumero ja valitse sitten palautettavat tuotteet ja palautuksen syy.

2. Osta ja tulosta palautustarra

Palautustarramme maksaa 6 €, joka vähennetään automaattisesti, jos valitset hyvityksen. Jos valitset vaihto- tai lahjakortin, maksamme palautuskulut.

3. Pakkaa tuotteet ja kiinnitä palautuslappu pakkaukseen

Pakkaa palautuslähetyksesi hyvin, jotta tuotteet ovat hyvin suojattuja. Suosittelemme lähettämään tuotteen takaisin the original pakkaus. Kiinnitä palautuslappu huolellisesti pakkaukseen - varmista, että se peittää vanhan etiketin, jolloin pakkauksessa on vain yksi näkyvä etiketti.

4. Pudota palautuslähetyksesi

Lähetä palautuspakettisi takaisin postiin ja odota palautuksesi käsittelyä. Paketin takaisin lähettämisestä voi kulua 14 arkipäivää siihen asti, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet sen.

Huomaa

1. Vaihto tai rahat takaisin

Tarjoamme 14 päivän rahat takaisin -takuun ja 101 päivän vaihdon lahjakorttiin tai muuhun tuotteeseen. Jos haluat vaihtaa toiseen väriin, valitse lahjakortti.

2. Toimituskulut

Palautettavasta summasta vähennetään toimituskulut. Mikäli vaihdat eri kokoiseen tai lahjakorttiin, maksamme palautuksen postikulut sekä palautuksen sinulle.

3. Valitus?

Jos sinulla on valitus, sinun on myös noudatettava palautusportaalimme opasta. Se opastaa sinua vaatimuksen lähettämisen vaiheissa.

UKK:mme palautuksista

Meillä on täällä vastaukset kysymyksiisi

Kuinka pitkä palautusjaksoni on?
+

Mitä palautuslappu maksaa?
+

Kuinka luon valituksen?
+

Milloin saan hyvitykseni?
+

Mitä teen, jos olen vastaanottanut väärän tai viallisen tuotteen?
+

Voinko palauttaa kaksi eri tilausta samassa paketissa?
+

Voinko vaihtaa toiseen kokoon?
+

Voinko vaihtaa toiseen väriin?
+

SIIRRY KAIKKIIN FAQ:iin's

EI VIELÄ VARMA?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme!

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme minä tahansa viikonpäivänä ja he vastaavat mielellään kysymyksiisi.

Voit vierailla asiakaspalveluumme alla.

SIIRRY ASIAKASPALVELUON
EI VIELÄ VARMA?