Palautukset
Oletko saanut tuotteen, joka ei sovi, ei ollut aivan odotettua, vai onko kyse valituksen tapauksesta?
Kun olet kirjautunut sisään, sinut viedään vaiheittaiseen oppaaseen, jossa voit valita, mitä haluat palata ja mitä tehdä sen kanssa. On tärkeää, että noudatat oppaita tiiviisti, jotta pystymme käsittelemään palautumistasi mahdollisimman nopeasti. Tarjoamme 14 päivän rahan takaisin -takuun ja 101 päivän vaihdon lahjakortille tai muulle tuotteelle. Löydät tilausnumerosi tilauksen vahvistuksesta.
Mene palaamaan portaaliinKirjaudu Palautusportaaliin tilausnumeroasi ja postinumeroasi.
1. Täytä online -lomake
Kirjoita kentät tilausnumerolla ja postinumero ja valitse sitten palauttamasi tuotteet ja palautuksen syy.2. Osta ja tulosta palautustarra
Palautusmerkkimme maksaa 6 euroa, joka vähennetään automaattisesti, jos valitset palautuksen. Jos valitset vaihto- tai lahjakortin, maksamme palautustoimituksen.3. Pakkaa tuotteet ja kiinnitä palautustarra pakkaukseen
Pakkaa palautuslähetys hyvin, jotta tuotteet ovat hyvin suojattuja. Suosittelemme, että lähetät tuotteen takaisin sisään the original pakkaus. Kiinnitä paluutarra huolellisesti pakkaukseen - varmista, että se kattaa vanhan tarran, joten paketin näkyvä etiketti on vain yksi.4. Pudota palautuslähetys
Lähetä palautuspaketti takaisin postitoimistoon ja odota palautuksesi käsittelyä. Se voi kestää jopa 14 arkipäivää siitä, kun lähetät paketin takaisin, kunnes olemme vastaanottaneet ja käsittelemään sitä.Huomaa
1. Vaihda tai raha takaisin
Tarjoamme 14 päivän rahan takaisin -takuun ja 101 päivän vaihdon lahjakortille tai muulle tuotteelle. Jos haluat vaihtaa toiseen väriin, valitse lahjakortti.
2. Lähetyskustannukset
Toimituskustannukset vähennetään palautetusta summasta. Jos päätät vaihtaa erikokoista tai lahjakorttia, maksamme palautuspostitusmaksuista sekä lähetysten takaisin sinulle.
3. Valitus?
Jos sinulla on valitus, sinun on myös noudatettava palautusportaalin opasta. Se opastaa sinua toimenpiteisiin lähettämään vaatimuksesi.
UKKamme palautuksista
Kuinka kauan paluujaksoni on?
Mitä paluumatka maksaa?
Kuinka voin luoda valituksen?
Milloin saan hyvitykseni?
Mitä teen, jos olen saanut väärän tai viallisen esineen?
Voinko palauttaa kaksi erilaista tilausta samaan pakettiin?
Voinko vaihtaa toiseen kokoon?
Voinko vaihtaa toiseen väriin?
Etkö vieläkään ole varma?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun!
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluhuoneeseemme milloin tahansa viikonpäivänä ja he vastaavat mielellään kysymyksiisi.
Voit käydä alla olevassa asiakaspalvelussa.